مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهر از بازگشایی سینما قدس این شهر بعد از ۲۰ ماه تعطیلی به علت ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  برزگر مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهر گفت: سینما قدس شهرداری اهر بعد از ۲۰ ماه تعطیلی به علت ویروس کرونا با اکران فیلم سینمایی پوست آغاز به کار کرد.

او افزود: فیلم سینمایی پوست به زبان ترکی می‌باشد که نویسنده و کارگردان آن برادران بهمن و بهرام ارک و تهیه کننده آن محمدرضا مصباح می‌باشد.

مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهر گفت: بازیگران مختلفی از جمله فاطمه مسعودی فر، جواد قامتی، محمود نظر علیان، ناصر هاشمی، هادی افتخارزاده، نرجس دلارام، ابراهیم دهقان‌زاده، صدیقه دریانی، وحید شیرزاد، داوود نورپور، داوود مظلومی، امید والا، صمد دلنواز، وحید دلنواز و به خصوص عاشیق ولی عبدی هنرمند پیشکسوت شهرستان اهر در فیلم سینمایی پوست  به ایفای نقش پرداخته اند.

او افزود: فیلم سینمایی پوست در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با ۷ نامزدی در رشته‌های مختلف، دو سیمرغ بلورین بهترین فیلم هنر و تجربه و بهترین موسیقی را از آن خود کرد.

برزگر گفت: علاقمندان به سینما می‌توانند به مدت یک ماه فیلم سینمایی پوست (دری) را در دو سانس از ساعت ۶ عصر تا ۸ شب و از ساعت ۸ شب تا ۱۰ شب ببیند.

گفتنی است همزمان با اکران فیلم سینمایی پوست (دری) از عوامل اجرایی و بازیگران و به خصوص از عاشیق ولی عبدی هنرمند پیشکسوت شهرستان اهر که در این فیلم سینمایی به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته است از سوی حسن زاده سرپرست شهرداری اهر و اعضای شورای اسلامی شهر اهر و روسای ادارات تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.