دستگیری از ۳۰۰ خانواده محروم کرمانشاهی در طرح «آقا حساب کردند»

مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از دستگیری از ۳۰۰ خانواده محروم کرمانشاهی در طرح «آقا حساب کردند» خادمیاران رضوی استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سلمان یاوری مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت : در مهر ماه امسال پویش ملی ایران خانه حضرت رضا (ع) همزمان در استان کرمانشاه با هدف دستگیری از محرومین و کمک رسانی به عموم مردم با نیابت از حضرت رضا (ع) توسط خادمیاران رضوی اجرا شد.

او گفت : طرح ایران خانه حضرت رضا (ع) همزمان با ایام اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر اجرا شد و طی آن خادمیاران رضوی با جذب مشارکت خیرین نیک اندیش، ادارات و نهاد‌های دولتی و انقلابی در بخش‌های مختلف به محرومین استان خدمت رسانی کردند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با اشاره به تعریف ۱۰ محور اصلی در این پویش، افزود: تهیه و توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان، توزیع ۱۲ هزار و ۲۰۰ طعام رضوی با ارزش ۳۰۵ میلیون تومان، ویزیت رایگان بیماران به ارزش ۲۰ میلیون تومان، توزیع لوازم التحریر به ارزش ۱۳۰ میلیون تومان، عقیقه و قربانی ۷۰ رأس گوسفند به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان، دستگیری از ۳۰۰ خانواده محروم در طرح آقا حساب کردند جهت تسویه حساب خرده بدهکاری دارو و اغذیه به ارزش ۶۰ میلیون تومان از جمله عمده خدمات این طرح بوده است.

یاوری افزود: تجلیل از ۵۰ هیأت و روضه خانگی و دلجویی از ۵۰ خانواده که عزیزان خود را در اثر بیماری کرونا ازدست داده‌اند را از دیگر اقدامات خادمیاران رضوی در استان کرمانشاه عنوان کرد.

او گفت: یک هزار و ۵۰۰ خادمیار رضوی در ۲۰ کانون تخصصی به هفت هزار و ۵۰۰ خانواده استان کرمانشاه خدمت رسانی می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.