فعالیت بیش از یک هزار و ۵۰۰ خادمیار رضوی در کرمانشاه

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از فعالیت بیش از یک هزار و ۵۰۰ خادمیار رضوی در کانون‌های خدمت رضوی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سید محمد جعفر امامیان دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت : بیش از یک هزار و ۵۰۰ خادمیار رضوی در ۲۰ کانون خدمت تخصصی خادمیاران رضوی در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند.

او گفت : خادمیاران رضوی در استان کرمانشاه به بیش از هفت هزار و۵۰۰ خانواده کرمانشاهی در قالب کانون‌های خدمت تخصصی خدمت رسانی می‌کنند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با اشاره به پخت و توزیع بیش از هشت هزار پرس غذای گرم در سالروز شهادت حضرت رضا (ع)، افزود: سفره اطعام امام هشتم با مشارکت خیرین کرمانشاهی در شب شهادت امام رئوف پهن خواهد شد.

او ادامه داد: غذای طبخ شده در شب شهادت امام رضا (ع) توسط شبکه محله‌ای و منطقه‌ای خادمیاران رضوی به دست خانواده‌های محروم و نیازمند در استان کرمانشاه توزیع خواهد شد.

امامیان افزود: پبش از این در سالروز میلاد امام رضا (ع) و عید ولایت مجموعاً بیش از ۶۰ هزار پرس غذای گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع شده بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.