ایزدپناه گفت: باتوجه به اهمیت بحث درمان و سلامت مردم کم کاری در این حوزه جایی ندارد و بی توجهی به بیماران و سلامت مردم قابل قبول نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ایزدپناه نماینده مردم باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به اهمیت بحث درمان و سلامت مردم کم کاری در این حوزه جایی ندارد، ضمن خسته نباشید به کادر بیمارستان، بی توجهی به بیماران و سلامت مردم قابل قبول نیست و درخواست دارم که توجه ویژه شود و حضور کادر بیمارستان به صورت فعال باشد، اینکه جمعه هست نباید بهانه‌ای برای حضور نداشتن باشد چرا که بیماری جمعه و شنبه نمی‌شناسند.

او بیان داشت: مشکلات را مشاهده کردیم و کمبود‌ها را بررسی کردیم و تذکراتی نیز داده شد که امیدواریم در این بیمارستان برای مردم ما مشکلی پیش نیاید و مردم تماس‌هایی گرفته و از کمبود‌های بیمارستان گلایه دارند که از جاودان زاده ریاست شبکه بهداشت شهرستان و کادر بیمارستان به جد خواستار پیگیری و حل این مشکلات هستم.

ایزدپناه افزود: به عنوان نماینده مردم با کسی رودربایستی ندارم، اگر مشکلی هست به ما اطلاع دهند، کمبود پزشک و تجهیزات را گزارش دهند تا پیگیری شود، ولی کم کاری در حوزه سلامت مردم از جانب هرکسی باشد قابل قبول نیست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.