یک رسانه روسی دیدار تیم‌های زنیت سن پترزبورگ و دینامو مسکو را تقابلی میان سردار آزمون و تیوکاوین ،مهاجم تیم حریف، دانست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر روسیه امروز(جمعه) از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران تیم زنیت سن پترزبورگ میزبان تیم دینامو مسکو خواهد بود. زنیت با ۲۶ امتیاز صدرنشین است و دینامو با ۲۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر روسیه قرار دارد.

سایت اسپورت باکس روسیه با انتشار گزارشی این مسابقه را تقابلی میان سردار آزمون مهاجم تیم زنیت و تیوکاوین مهاجم ۱۹ ساله دانست.

این رسانه نوشت، روز جمعه سرگئی سماک مربی زنیت و ساندرو شوارتز سرمربی دینامو برای دومین بار رو در روی هم قرار خواهند گرفت. دسامبر سال گذشته زنیت موفق شد با دو گل زیوبا و یک گل سردار آزمون با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست دهد.

سماک پس از شکست ۷ بر صفر اسپارتاک بعید به نظر می‌رسد که بخواهد در ترکیب تیمش تغییری ایجاد کند.

در خط حمله با توجه به اینکه دینامو سریع و تهاجمی بازی می‌کند بهترین گزینه سردار آزمون خواهد بود ضمن آنکه زیوبا فعلاً روی نیمکت ذخیره‌ها خواهد نشست.
این بدان معنی است که در این بازی شاهد دوئل تماشایی بین مهاجمان ۲ تیم خواهیم بود؛ سردار آزمون مقابل تیوکاوین

در ادامه این گزارش آمده است، این بازیکن ایرانی که رقابت‌های لیگ برتر را بسیار خوب شروع کرد و در ۳ بازی ۴ گل به ثمر رساند در ادامه راه افت کرد، اما در بازی با سفید و قرمز پوشان اسپارتاک او بار دیگر خود را به عنوان یک مهاجم برجسته نشان داد. او روی پاس راکیتسکی دو گل تماشایی با ضربه سر به ثمر رساند و در کورس کسب عنوان آقای گلی با اسمالوف مهاجم لوکوموتیو برابر شد، هر دو بازیکن با ۷ گل زده در تعقیب آگالاروف مهاجم ۱۰ گله یوفا هستند.
به نظر می‌رسد سردار بار دیگر جسارتش را به دست آورده است. او اکنون بیش از هر زمان دیگری بازیسازان شایسته‌ای دارد و همه آن‌ها  کلودینیو، وندل، موستووی و راکیتسکی - استادانی خلاق هستند، که درک ظریفی از بازی دارند.

اگر آزمون ۲۶ ساله در روسیه در حال حاضر یک گلزن شناخته شده است که بیش از صد گل به ثمر رسانده است، در آن سوی میدان تیوکاوین بازیکن ۱۹ ساله دینامو در ابتدای راه است. اما شوارتز به او اعتقاد دارد و مرتبا او را در ترکیب تیمش قرار می‌دهد.

شماره ۷۰ دینامو در سه دیدار اخیر بدون گل زمین را ترک نکرده است. او در مسابقات لیگ برتر مقابل اسپارتاک و خیمکی و در جام حذفی مقابل اورنبورگ گلزنی کرد. با این وجود، تیوکاوین به ندرت ۹۰ دقیقه بازی می‌کند؛ او یا به عنوان یار تعویضی وارد زمین می‌شود یا در طول مسابقه عوض می‌شود.

تیوکاوین علاوه بر اینکه غریزه گلزنی دارد، در فاز پایانی حمله هم خوب است. علاوه بر این زمانی که وضعیت تیم از حمله به دفاع تغییر می‌کند، او بازیکن موثری است و همین ویژگی می‌تواند برای مهاجم جوان در سن پترزبورگ بسیار مفید باشد، زیرا زنیت مطمئناً سعی خواهد کرد از موضعی برتر و قدرتمندانه در خانه بازی کند.

تیوکاوین در این فصل در مسابقات لیگ برتر روسیه ۴ گل زده است.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار