رسانه ای فرانسوی ادعا کرد که علاوه بر باشگاه لیون، تیم‌های دیگری مانند یوونتوس و رئال بتیس نیز مشتری مهاجم ایرانی زنیت هستند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت فرانسوی lequotidiendusport در گزارشی درباره جذب سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت توسط تیم فوتبال لیون عنوان کرد که این باشگاه فرانسوی در نقل و انتقالات ژانویه به دنبال جذب مهاجم ایرانی زنیت خواهد رفت.

این سایت در گزارش خود عنوان کرده است:

"پس از مدت‌ها امیدواری برای انتقال سردار آزمون در ماه آگوست، المپیک لیون این بازیکن را در اولویت خود برای ماه ژانویه قرار داده است. تابستان امسال، باشگاه زنیت روسیه به دلیل ناتوانی در یافتن جانشین، انتقال مهاجم ملی پوش ایران را مسدود کرد، اما امروز شرایط فرق کرده است.

قرارداد این بازیکن ۲۶ ساله در ژوئن آینده به پایان می‌رسد و زنیت می‌تواند از این فرصت استفاده و مقداری پول نقد در یک انتقال دریافت کند.

سردار آزمون کاملاً با مشخصات بازیکنی که پیتر بوس برای تقویت تیمش به دنبال آن است، مطابقت دارد. او یک گلزن واقعی ، سریع و سرزنده است. فصل گذشته سردار آزمون در ۲۴ بازی لیگ ۱۹ گل به ثمر رساند. او با ۳۷ گل در ۵۸ بازی ملی، ستاره تیم ایران است."

این سایت در پایان گزارش خود عنوان کرد که المپیک لیون تنها مشتری آزمون نیست و چند باشگاه ایتالیایی و اسپانیایی از جمله یوونتوس و رئال بتیس هم این مهاجم ایرانی را زیر نظر دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
بهتره نرود چون دیگه مطرح نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
فعلا پول خوب تو باشگاه زنیته ماهی 70 میلیارد تومان که نه تنها سردار بلکه هر انسانی رو وسوسه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۴۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
چند ساله میخواد بره ...
جای نمیره
آخرین اخبار