مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کهگیلویه با حضور مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کهگیلویه با حضور حجت الاسلام موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان، رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری، امام جمعه، فرماندار کهگیلویه و روسای دادگستری و دادستان‌های شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، اعضای شورای تامین، اعضای شورای اداری و معتمدین و ریش سفیدان برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه دهدشت در در این آیین با بیان اینکه مسئولیت‌پذیری در دادگستری بسیار حساس و حائز اهمیت است گفت: دادستان طی این مدت با وجود مشکلات متعدد از جمله کرونا، زحمت‌های فراوانی را متحمل شد.

او مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را لطف و برکت عنوان و تصریح کرد: درست است مسئولیت برای ما افتخار است، اما باید مراقب باشیم چرا که مسئولیت به همان اندازه که باعث افتخار است لغزش دارد و خطرناک است.

در این مراسم از زحمات سید مصطفی محمودی مقدم و عبدالله سعادتیان تقدیر و حجت‌الاسلام سعیدی به عنوان رییس جدید دادگستری و سعید کریمی‌زاده به عنوان دادستان جدید کهگیلویه معرفی شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.