مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری در حال اجرا در استان سمنان گفت: با گسترش واکسیناسیون و بهبود نسبی شرایط شیوع کرونا، فرهنگ و هنر استان سمنان رو به رونقی دوباره در حال حرکت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ابراز داشت: به تازگی پنج فیلم کوتاه برجسته گروه سینمایی هنر و تجربه با عنوان «پنجگان کوتاه» و جشنواره شعر آیینی برگزار شد و جشنواره استانی تئاتر نیز در هفته آینده برگزار می‌شود.

او افزود: اولین جشنواره روستایی استان سمنان نیز جمعه هفته گذشته با روستای اروانه شهرستان سرخه آغاز شد و تا ۲۰ جمعه در روستا‌های مختلف ادامه داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: نخستین نشست ستاد برگزاری جشنواره خوشنویسی استان سمنان برگزار شد و گردهمایی هنرمندان تجسمی استان سمنان نیز به زودی برگزار می‌شود.

فلاح ابراز داشت: در هفته آینده دبیرخانه جشنواره رسانه‌های دیجیتال و پویش تولیدات فضای مجازی افتتاح می‌شود.

او افزود: دستگاه جدید در عرصه کتابخوانی شبیه «نامک» نیز همزمان با سفر دولت به استان سمنان در آینده نزدیک رونمایی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: این دستگاه، بانک الکترونیک کتاب است و به منظور نصب در تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهری طراحی شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار