فلاح گفت: برگزاری آیین‌های نکوداشت مفاخر از اصیل‌ترین و مهمترین فعالیت‌های فرهنگی استان است و امسال هر شهرستان یک نکوداشت مفاخر برنامه‌ریزی کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان در نشست انجمن مفاخر فرهنگی استان سمنان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری این گونه برنامه‌ها باید در اولویت فعالیت‌های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

او با بیان اینکه سایر برنامه‌های فرهنگی باید در مراحل بعدی باشد ادامه داد: نکوداشت مفاخر فعالیت فرهنگی بسیار مهم، ماندگار، مهم و زیربنایی در عرصه فرهنگ تلقی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان از روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلانی شهرستان‌ها که به صورت وبیاری در این نشست حضور داشتند خواست تا توجه بیشتری به تجلیل از مفاخر داده و این حوزه را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند.

فلاح با تاکید بر اینکه تجلیل از مفاخر ار برنامه‌های فرهنگی اولویت دار در سال ۱۴۰۰ است گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته برای هر شهرستان در این استان امسال برگزاری یک نکوداشت استانی پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در ادامه برگزاری کنگره ملی نکوداشت آیت الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی را فعالیتی موفق و ماندگار دانست و گفت: برگزاری این کنگره برکات فراوانی داشت و این کنگره به شکلی بسیار خوب و پرمحتوا برگزار شد.

فلاح، چاپ ۵۳ جلد کتاب در قالب ۱۵ عنوان را از برکات این کنگره دانست و خطاب به روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان سمنان اظهار داشت: برگزاری هر کنگره و نکوداشت نیازمند ملزوماتی است که انتخاب دبیران اجرایی و علمی از مهمترین این عوامل است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار