رکورد جدید سونی، فروش ۱۳.۴ میلیون کنسول پلی استیشن ۵ تا به امروز

به نظر می‌رسد یک بازه سه ماهه تعطیلات بتواند فروش کنسول بازی PS۵ را به ۱۵ میلیون نزدیک کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل ازgadgetsnow، سونی در آخرین گزارش درآمد سه ماهه خود اعلام کرده است که در دوره سه ماهه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱، ۳.۳ میلیون کنسول پلی استیشن ۵ فروخته است. این رقم در مقایسه با فروش ۲.۳ میلیون دستگاه در سه ماهه قبل، افزایش یافته است و با فروش ۳.۳ میلیون دستگاه در سال برابری می‌کند. سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ نیز این شرکت فروش کنسول بازی PS۵ خود را به ۱۳.۴ میلیون دستگاه رساند.

ps5

با این حال فروش سخت افزار پلی استیشن ۴ همچنان رو به کاهش است در سه ماهه اخیر، سونی تنها ۲۰۰ هزار فروش پلی استیشن ۴ را به ثبت رساند رقمی که اکنون بیش از یک سال است که رو به کاهش بوده است. در همین حال، فروش نرم افزار با فروش ۷۶.۴ میلیون دستگاه در سه ماهه آخر، عدد بالایی را نشان می‌دهد. این نسبت به فروش ۶۳.۶ میلیون دستگاهی در سه ماهه گذشته و ۶۱.۴ میلیون دستگاه قبل از آن افزایش یافته است. این همان پیشرفتی است که با توجه به زمان موجود در بازار و ظهور بازی‌های شخص اول و شخص ثالث جدید، این شرکت انتظار دارد شاهد آن باشد.

ps5 sony

سونی در ماه آگوست اعلام کرد که هدف این شرکت برای فروش حداقل ۱۴.۸ میلیون کنسول پلی‌استیشن ۵ نسبت به دستورالعمل‌های قبلی تغییری نکرده است و این پیامی بود که در آخرین خبر‌ها مطرح شد. انتظار می‌رود که کنسول‌های بازی مجدداً یک کالای داغ در فصل خرید تعطیلات امسال باشند، اما کمبود قطعات همچنان به عنوان یک معضل برای تولیدکنندگان و خریداران باقی مانده است. قیمت متوسط این کنسول بازی سونی یعنی PS۵، چیزی بین ۷۵۰ تا ۸۵۰ دلار است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار