مدیر تعالی بالینی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از مجموع ۱۸ دستگاه مستقر در بخش دیالیز بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) ۱۳ دستگاه در چرخه خدمت بیماری بیماران قرار دارند.

سید امیرحسین علویان، مدیر تعالی بالینی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: از مجموع ۱۸ دستگاه مستقر در بخش دیالیز بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) ۱۳ دستگاه در چرخه خدمت بیماری بیماران قرار دارند.

او افزود: در هفته گذشته به دلیل بروز مشکل فنی در سامانه برق این بخش ۸ دستگاه دیالیز بطور ناگهانی دچار نقص فنی شد که خوشبختانه با تلاش همکاران ما در این بیمارستان تاکنون ۳ دستگاه به چرخه خدمت برگشته و کار تعمیر و بازسازی ۵ دستگاه دیگر نیز در حال انجام است.

او ادامه داد:  عملیات دیالیز در ۳ شیفت صبح، عصر و شب در بیمارستان‌های علی بن ابیطالب (ع) انجام می‌شود و علاوه بر ۶۰ بیمار ثابت بین ۷۰ تا ۷۵ نفر از بیماران بستری در بخش‌های دیگر نیز به صورت اورژانسی از خدمات این بخش استفاده می‌کنند.

 مدیر تعالی بالینی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: علاوه بر بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) نیز با ۱۸ دستگاه دیالیز به صورت ۲۴ ساعته در خدمت بیماران عزیز دیالیزی در زاهدان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار