فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کردوگفت:در قدم‌های آخر برای رسیدن به قله هستیم و باید وحدتمان را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه عاشورا در تبریز گفت:امروزهمه دوربین‌ها و تمرکز‌ها روی مردم زوم شده است که صلابت، نشاط و شادابی را می‌بینند و دشمن مایوس شده است.

او افزود: به فضل الهی انقلابی که امام عظیم الشان با الهام از عاشورا آغاز کرد و بر مستکبران خروشید تا مجد و عظمت از دست رفته مسلمانان را بازیابی کند.

او ادامه داد: البته در همان ابتدای انقلاب با مقاومت مستکبران روبرو شد و جنگ هشت ساله‌ای را برما تحمیل کردند، اما امام با بسیج مردم ایران توانست آن واقعه سنگین را خنثی کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: بعد از امام راحل بیرق امت اسلام بر دست رهبر بزرگ و حکیم که تربیت یافته مکتب اهل بیت است در عصر پیچیده‌ترین توطئه‌های جهانی به آیت الله خامنه‌ای رسید.

 سردار سلامی با بیان اینکه خیلی سخت می‌توان توصیف کرد که چه فراز‌های سنگین و چه واقعه‌های هولناکی را پشت سر گذاشته‌ایم تصریح کرد: دشمنانی که از حیث قدرت مادی بی نظیر و جهان را غارت کرده بودند، باور اینکه یک ملت در میان این همه قدرت صف کشیده بدرخشد برایشان سخت بود.

او ادامه داد: دشمن در زمان جنگ در عرصه اقتصادی همه راه‌ها را بسته و جریان انتقال پول حتی برای دارو و غذا بسته و فشار سیاسی سنگینی را ایجاد کرده بود.

او افزود: به دلیل این نبرد ۴۳ سال ابعاد قدرت ما را دریافت بوده و تمام تلاش خود را برای تهاجم فرهنگی انجام داد و تصمیم گرفت نفوذ اسلام در عرصه جغرافیای منطقه متوقف کند، اما نمی‌دانست این نفوذ ایمانی و اعتقادی بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنی که نه در تحریم است و نه در فشار جهانی، در حال فرار است و توان حل مشکلات خود را ندارد و در مقابل این نظام و انقلاب و ملت به زانو درآمده است.

سردارسلامی به عنوان سرزمین فداکاری و وفاداری یاد کرد و گفت: مردم این دیار عشقی استثنایی نسبت به اهل بیت دارند و غیرتی که در مردم آذربایجان وجود دارد و وفاداری آن‌ها به ولایت و فداکاری آن‌ها برای اسلام و کشورمان الهام یافته از روح حضرت ابوالفضل (ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز در این مراسم بابیان اینکه مسئولان تراز ایران اسلامی باید صبور، عدالت محور و اخلاق‌گرا باشند گفت: اخلاق اسلامی باید محور کار ما در هر رده و در هر مسئولیتی که هستیم باشد. در مسئولیتی که می‌پذیریم باید مردمی و انقلابی باشیم و جهادی عمل کنیم تا بتوانیم کار‌ها را به نحو احسن پیش ببریم.

او ضمن تشکر از خدمات ارزنده سردار خرم افزود: سردار خرم هر جا که سختی بود به همراه نیرو‌های سپاه عاشورا و لشکر عاشورا آنجا حضور داشتند. دوستان سپاه عاشورا خدمات سردار خرم را فراموش نخواهد کرد.

اوبیان کرد: سردار اصغر عباسقلی زاده، چهره محبوب لشکر عاشورا و سپاه عاشورا است و امیدواریم با این انتخاب، ایشان ده‌ها فرمانده لشکر و فرمانده سپاه تحویل سپاه بدهند.

سردار خرم  فرمانده سابق سپاه عاشورا نیز در این مراسم گفت: ما شعار دادن بلد نیستیم، اما به شعار‌های اصلی انقلاب که راه و مسیر را برای ما هموار می‌کند به همراه شعور انقلابی، اقدام انقلابی عمل انقلابی، تفکر جهادی، مدیریت انقلابی توجه می‌کنیم تا مسئولیت و نوکری خودمان را به فضل الهی به اتمام برسانیم.

اوافزود: تمام توان خود را خواهیم گذاشت تا یک اثری از خود برای خدمت مستضعفین عرضه بکنیم.

سردار عباسقلیزاده فرمانده جدید سپاه عاشورا نیز در این مراسم گفت: تمامی تلاش و همت خود را با همراهی تمامی همکاران، اقشار و رده‌های لشکری در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری به کار خواهیم گرفت تا نقش سربازی خود را برای ولایت، انقلاب اسلامی سپاه و خدمتگزاری به مردم فهیم این خطه انجام دهیم.

در این مراسم با قدردانی از سردار عابدین خرم، سردار اصغر عباسقلی زاده را به عنوان فرمانده جدید سپاه عاشورا معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.