مدیرکل تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح سیستان و بلوچستان در ایرانشهر گفت: ٧۵٠ مرکز درمانی دولتی و خصوصی برای ارائه خدمات بهینه طرف قرارداد این سازمان هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد امین سجادی مدیرکل تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم تجلیل از ۵٠ نفر از ایثارگران، بازنشستگان و جانبازان نیرو‌های مسلح در در ایرانشهر گفت:جانبازان و ایثارگران یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس هستند و همه ما مرهون جان‌فشانی‌های آنان هستیم.

وی   اظهارداشت: حفظ کرامت و سلامت و تسهیل در روند ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان و معیشت از اولویت‌های سازمان خدمات درمانی نیرو‌های مسلح است.

وی بیان کرد: در سیستان و بلوچستان ٧۵٠ مرکز درمانی دولتی و خصوصی طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح هستند که به این عزیزان خدمات ارائه می‌کنند.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان گفت: در یکسال اخیر بالغ بر یکهزار میلیارد ریال هزینه درمان به مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان پرداخت شده است.

سجادی گفت: برگزاری چنین مراسمی علاوه بر تجلیل و قدردانی زمینه ساز گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است به همین منظور امسال بر آن شده‌ایم مراسم تجلیل از بازنشستگان نیرو‌های مسلح را در شهرستان‌های مختلف استان برگزار کنیم.

وی بیان کرد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی‌های شهدای عزیز، رزمندگان و ایثارگران دیروز و امروز است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار