وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای بهشت مصطفی (ص) زاهدان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد مهدی اسماعیلی  در بدو ورود به زاهدان با حضور در گلزار شهدای این شهرستان و ذکر فاتحه با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نثار گل و ذکر فاتحه یاد و خاطره شهدای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را گرامی داشت و گفت: در هم آمیخته شدن خون شهدای شیعه و سنی نشان از وحدت و همبستگی ملت ایران در حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب و کیان میهن اسلامی است.

  اسماعیلی با حضور بر مزار خبرنگاران شهید یاد و خاطره این خون نگاران را گرامی داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه و شماری از مسوولان استان قرار گرفت.

دیدار با نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و شرکت در همایش منادیان وحدت از جمله برنامه‌های سفر یکروزه وزیر در زاهدان است.

سیستان و بلوچستان دارای بیش‌از ۲ هزار شهید، چهار هزار جانباز،۳۰ هزار ایثارگر و ۴۱۸ آزاده است که در این زمینه شهرستان‌های زاهدان، زابل و ایرانشهر به ترتیب بیشترین تعداد شهدا و جانبازان را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار