انتظار خانواده شهید حسین شکرائیان بعد از ۳۹ سال انتظار به پایان رسید و خبر شناسایی پیکر این شهید والا مقام در حرم امام رضا (ع) به پدر و مادر او اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ویژه برنامه "تشرف" که در چهارشنبه‌های امام رضایی به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و مشارکت گروه معارف شبکه یک سیما پخش می‌شود شب گذشته میزبان خانواده شهیدان "شکرائیان" و "محمدرضا گرایی" قهرمان کشتی فرنگی المپیک و جهان بود.

خبر پیدا شدن شهید جاویدالاثر حسین شکرائیان پس از انجام آزمایشات تعیین هویت و دی. ان.‌ای توسط محمدرضاگرایی قهرمان کشتی فرنگی جهان بر روی آنتن زنده شبکه یک سیما اعلام و قابی از آثار بر جای مانده از این شهید شامل شانه، مسواک و قلم تحویل مادر این شهید شد.

محل تدفین این شهید همدانی هشت سال دفاع مقدس، دانشگاه فنی اصفهان عنوان و یاد و خاطره این شهید و دیگر شهدای راه وطن گرامی داشته شد.

شهید حسین شکرائیان متولد ۱۳۳۷ در دوران دفاع مقدس از لشکر ۳۲ انصار الحسین (ع) همدان عازم جبهه شد و پس از چندی در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۶۱ در عملیات مسلم بن عقیل (ع) در سومار به فیض شهادت نایل آمد.

پیکر او پس از شهادت شناسایی نشد و با همان گمنامی در سال ۱۳۸۶ در دانشگاه صنعتی اصفهان به خاک سپرده شد.

خادمی قهرمان کشتی جهان در حرم امام رضا (ع)

همچنین محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک توکیو و رقابت‌های جهانی نروژ به عنوان خادم افتخاری بارگاه امام رضا (ع) انتخاب شد.

وی گفت: افتخار می‌کنم که خادم این بارگاه شدم، خیلی‌ها دوست دارند این نعمت بزرگ نصیبشان شود. لطف امام رضا (ع) شامل حال من شد که توانستم عنوان خادمی ایشان را داشته باشم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.