حجت‌الاسلام فومنی:

دولت قبل خزانه خالی را تحویل رئیسی داده‌ است

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: متاسفانه احزاب در کشور رها شده اند؛ رنج احزاب از بی خیالی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام و المسلمین محمد زارع فومنی دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در همایش خانه احزاب که امروز پنجشنبه برگزار شد؛ اظهار کرد: به حجت الاسلام رئیسی رای داده ام، زیرا گفته بودند برای اصلاح امور آمده اند و به عنوان یک اصلاح طلب از ایشان حمایت کرده ام.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با بیان اینکه خزانه خالی را تحویل رئیسی داده اند افزود: به مردم در این سال‌ها سختی زیادی داده ایم. باید با طالبان به تفاهم برسیم، زیرا بخش عظیمی از مردم افغانستان طالبان را قبول کرده اند و اگر قبول نمی‌کردند طالبان بدون شلیک یک گلوله حکومت مستقر را از بین نمی‌برد.

این فعال سیاسب ادامه داد: به تجارت با افغانستان نیاز داریم و باید با طالبان رابطه داشته باشیم.

زارع فومنی در ادامه افزود: متاسفانه احزاب در کشور رها شده اند. رنج احزاب از بی خیالی مسئولان است. وقتی سیستم بنزین ما به ماهواره اجاره‌ای متصل شود نتیجه این می‌شود که سیستم بنزین ما هک شود. در مقابله با این مسائل باید شفاف با مردم صحبت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۰۸:۵۹ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
سلام پس چرا از اربابانت نمی پرسی خزانه را کجا خالی کرده اند ؟ اولین اقدام باید اموال منقول و غیر منقول دولتمردان قبل بررسی و چنانچه بیش از حقوق 8 سالشان افزایش یافته کلیه اموالشان که از جیب مردم بوده مصادره به به خزانه واریز گردد و زیان مردم نیز در بورس جبران شود . البته اگر شرکای آنها در دولت جدید نباشد اینکار امکان پذیر است . مهندس گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
اخه قراره از طالبان بی مغز به ما چه خیری برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
جناب، رنج مردم هم از بی خیالی احزاب و به ویژه حزب شما اصلاح طلبان است.
آخرین اخبار