نوروزی گفت: باید روابط اقتصادی را با افغانستان گسترش دهیم و از به رسمیت شناختن طالبان جلوگیری کنیم و این به رسمیت شناختن را به عقب بیندازیم.

به گزارش  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق نوروزی دبیرکل حزب توسعه ملی ایران اسلامی در همایش خانه احزاب که امروز پنجشنبه برگزار شد اظهار کرد: ما در شرایط خیلی بدی از نظر اقتصادی و روابط خارجی قرار داریم و در موقعیت بحران به سر می‌بریم و انتظار داریم که دولت حاکم بتواند این مشکلات را حل کند، ما هم در با تمام قوا در خدمت آن‌ها برای حل مشکلات جامعه هستیم.

نوروزی خاطر نشان کرد: با توجه به این مشکلات، مشکلات سیاست خارجی مثل طالبان و تحولات آذربایجان هم اضافه شده است.

وی گفت: ما باید به دنبال سیاست تعاملی و تنش با تمام کشور‌ها باشیم. ما بعد از پیروزی انقلاب سیاست نه شرقی نه غربی را انتخاب کردیم که شعار مناسبی با توجه به شرایط آن زمان بود. در این شرایط ارتباط این شعار با شرایط بیشتر شده است. این شعار را نباید فراموش کنیم، زیرا تمام کشور‌ها به شکلی در شرایط ما تاثیرگذار هستند.

وی افزود: باید حرکت بازگشت به برجام را در دست داشته باشیم.

دبیرکل حزب توسعه ملی ایران اسلامی اظهار کرد: باید روابط اقتصادی را با افغانستان گسترش دهیم و از به رسمیت شناختن طالبان جلوگیری کنیم و این به رسمیت شناختن را به عقب بیندازیم.

وی افزود: باید از طالبان برای این به رسمیت شناختن امتیاز بگیریم و این امتیاز این است که با مردم رفتار مناسبی را داشته باشد که این مردم شامل زنان و مسلمانان می‌شود. ما باید با توانی که داریم به آن‌ها فشار بیاوریم تا رفتار با مردم را اصلاح کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
اخه افغانستان چی داره که ما بخوایم روابط اقتصادیمونو باهاشون گسترش بدیم
آخرین اخبار