امروز حجت الاسلام رحیمی، معاون قضایی قوه قضاییه آبادان وارد آبادان شد و از حل تدریجی مشکلات کشور با همدلی مجلس و قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی ، معاون قضایی قوه قضاییه و هیات همراه امروز وارد آبادان شدند و مورد استقبال مسئولان محلی قرار گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی درابتدای ورود به شهرستان آبادان با حضور در گلزار شهدای این شهرستان و نثار فاتحه به شهدای جنگ تحمیلی نسبت به مقام شهدای این شهرستان ادای احترام کرد .

مشکلات ملت روزبه‌روز کمتر خواهد شد

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی در این سفر گفت: رییس جمهوری که دومین شخص نظام در حال خدمت است از خانواده قوه قضائیه بوده و ریاست قوه قضاییه و ریاست مجلس شورای اسلامی با هم هماهنگ هستند و ما معتقدیم در سایه این هماهنگی انشاالله اتفاقات خوبی در آینده به وجود خواهد آمد و مشکلات ملت روزبه‌روز کمتر خواهد شد چرا که ملت ایران شایسته بهترینها هستند و مسئولان موظفند بهترین خدمات بدون منت به آنها ارائه کنند.

معاون قضائی قوه قضائیه با بیان اینکه استان خوزستان و شهرستان‌های آبادان و خرمشهر حق بزرگی بر گردن این ملت و مسوولان نظام دارند ، افزود: احساس می‌کنم نتوانستیم آنچه شایسته مردم آبادان و خرمشهر است به عنوان وظیفه خود انجام دهیم چرا که چهره فقر و محرومیت در استان خوزستان و آبادان نمایان است و باید تلاش کرد تا مشکلات کم شده و علاقه مردم به نظام بیشتر شود.

او با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله جمی امام جمعه فقید آبادان در هشت سال دفاع مقدس گفت:نماز جمعه در زمان جنگ تحمیلی در آبادان تعطیل نشد و گاهی اوقات فقط رزمندگان در نماز جمعه شرکت می‌کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی ادامه داد : عصر امروز مشکلات استان و شهرستان آبادان در نشستی با حضور رئیس قوه قضاییه در مرکز استان بررسی خواهد شد.

او در این سفر باحضور مسئولین خرمشهر از انبارهای بندر خرمشهر و مجموعه کشتی سازی آمسکو این شهرستان با هدف بررسی  موانع و مشکلات موجود بازدید کرد.

دیدار با کارکنان دادگستری و مسئولان قضایی ۲ شهرستان،آشنایی با مسائل و مشکلات و دیدارهای مردمی از مهمترین برنامه های حجت الاسلام رحیمی در سفر به آبادان و خرمشهر است.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.