معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از بین ۳۲ استان کشور، چهارمحال و بختیاری در زمره چهار استان برتر در حوزه ارائه خدمات پزشک خانواده قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به مناسبت هفته خدمات درمانی، نشستی در سالن اجتماعات این سازمان در تهران با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان خدمات درمانی کشور و جمعی از مدیران وزارت بهداشت و سازمان خدمات درمانی کشور برگزار شد.

او افزود: در این نشست، از بین ۳۲ استان کشور، چهار استان در زمینه ارائه خدمات برتر در غالب برنامه پزشک خانواده، مورد تجلیل قرار گرفتند که استان چهارمحال و بختیاری نیز در زمره این استان‌ها قرار گرفت و دکتر پوریا همتی پزشک خانواده مرکز خدمات جامع سلامت میهه شهرستان کوهرنگ به عنوان پزشک خانواده نمونه و برتر کشوری انتخاب و لوح تقدیر خود را از دست دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر ناصحی رئیس سازمان خدمات درمانی کشور دریافت کرد.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: همچنین دکتر اخلاقی مدیرعامل سازمان خدمات درمانی استان، حشمت الله منصوری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ و دکتر پوریا همتی، به پاس این موفقیت و افتخار برای استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار