سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: این برد را به پرسپولیسی‌ها و یحیی گل محمدی تبریک می‌گویم. همچنین تشکر ویژه از بازیکنان می‌کنم که جانانه جنگیدند. دست تک تک آن‌ها درد نکند.

او ادامه داد: فوتبال باکیفیتی را از هر ۲ تیم شاهد بودیم و اگر موقعیت‌های تیم ما تبدیل به گل می‌شدند، در نهایت می‌توانستیم با دست پر ورزشگاه آزادی را ترک کنیم. البته چیزی که ماند شرمندگی برابر هوادارانمان بود که ان شاءالله در بازی بعدی بتوانیم جبران کنیم، اما نمی‌توانم از بازیکنانم خرده بگیرم؛ چون جانانه بازی کردند و دستشان درد نکند.

الهامی درباره  اخذ کارت زرد از داور مسابقه گفت:  من کارت زرد نگرفتم و یکی از همکارانم کارت زرد گرفت. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم موفق باشند.  

او درباره اعتراض‌هایش در کنار زمین، گفت: به داوران هم خسته نباشید می‌گویم. به هر حال فشار بازی موجب می‌شود که واکنش‌هایی داشته باشیم. کنترل خودم سخت است، اما فکر می‌کنم بازی برای داوران هم سخت بود. آن‌ها هم انسان هستند و باید هوای آن‌ها را داشته باشیم که به حالت قبل بازگردند. من خودم همیشه از داوری گلایه داشته ام، اما با این حال به آن‌ها خداقوت می‌گویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار