دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شکست این تیم برابر تیم پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا حقیقی، دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران درباره این که برای رسیدن به پیراهن تیم ملی فوتبال انگیزه اش کم شده است، اظهار کرد: اصلا، من امسال، پارسال و  هیچ سالی بی انگیزه نبوده ام. دلیل سوال شما را می‌توانم بپرسم؟ من همه تلاشم از روزی که بازی کرده ام این بوده است که بهترین عملکرد را داشته باشم و امسال، سال قبل و  ۲ سال پیش که به لیگ ایران برگشتم همین طور بوده است.

او ادامه داد: به هر حال فوتبال است و بالا و پایین دارد. ما برابر تیم بزرگ و خیلی خوب پرسپولیس بازی کردیم. ۷، ۸ بازیکن جوان در تیم داشتیم که فکر می‌کنم سال اول آن‌ها بود که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند.  با وجود اینکه تماشاگر در ورزشگاه نبود، اما بازی کردن جلوی پرسپولیس که از کوچکترین موقعیت استفاده می‌کند کار سختی است. خسته نباشید به همه بازیکنان می‌گویم. تازه هفته دوم لیگ برتر فوتبال و هیچ اتفاقی نیفتاده است. ۲۸ هفته دیگر مانده است و ان شاءالله راه درازی را پیش رو داریم.  

حقیقی درباره این که زمین ورزشگاه نساجی برای بازی کردن درست شده است، گفت:  متاسفانه زمین ما در قائمشهر خوب نیست و شرایط بازی ندارد. در ابتدا زمین بازی ورزشگاه آزادی خشک بود، اما در زمان بازی زمین خیس بود و این نکات ریز  در بازی تاثیرگذار هستند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار