ساختمان جدید بیمه سلامت استان کرمانشاه امروز (پنجم آبان) با حضور جمعی از مسئولان سازمان بیمه سلامت و استاندار کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به خدمات رسانی گسترده بیمه سلامت در سطح استان گفت : این بیمه یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت استان را تحت پوشش دارد و این موضوع خدمات رسانی بیمه سلامت را حائز اهمیت کرده است.

او با اشاره به دغدغه و نگرانی بیماران در بحث هزینه‌های درمان گفت : در همین راستا بیمه سلامت در مسیر با ارزشی گام برمی دارد که باری از روی دوش خانواده‌های بیماران کم کرده و آن‌ها را در تامین هزینه‌های درمان یاری می‌کند.

استاندار کرمانشاه به اجرای طرح‌های الکترونیک بیمه سلامت اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح‌ها ضمن تسهیل خدمات رسانی، سبک زندگی مردم را هم تغییر داده و مردم را بیشتر با فضای دولت الکترونیک آشنا کرده است.

بیمه سلامت خدمات رسانی به بیش از نیمی از جمعیت استان را برعهده دارد

امید قادری مدیرکل بیمه سلامت استان با بیان اینکه بیمه سلامت خدمات رسانی به بیش از نیمی از جمعیت استان را برعهده دارد، گفت: حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار بیمه شده سلامت در قالب صندوق‌های مختلف تحت حمایت هستند.

او افزود: برای خدمات رسانی به این جامعه بزرگ نیازمند امکانات و ساختمان بهتری بودیم که در همین راستا ساخت ساختمان جدید بیمه سلامت در دستور کار قرار گرفت و امروز با مساحت ۴۲۰۰ متر مربع به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه ادامه داد: این ساختمان از استاندارد‌های لازم ساختمان‌های اداری برخوردار است و مناسب سازی آن برای بیماران و معلولان هم انجام شده است.

قادری به نصب سیستم‌های به روز در جهت حفظ محیط زیست در این ساختمان اشاره کرد و افزود: این ساختمان مجهز به سیستم پدافند غیرعامل است و یکی از بهترین ساختمان‌های اداری در استان محسوب می‌شود.

او به اجرای برخی طرح‌های سازمان بیمه سلامت در استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه روند اجرای طرح‌ها به خوبی در استان در حال اجراست و در اجرای طرحی مانند نسخه نویسی الکترونیک بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته ایم.

این مسئول گفت: بحث نظام ارجاع و پزشک خانواده هم به خوبی در حال اجراست و در این زمینه استان سوم کشور هستیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.