معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : مشکلات بسیاری از نقاط حادثه خیز در جاده‌های استان را می‌توان در نشست‌های کمیسیون راه‌ها و در قالب یک برنامه مداوم، عملیاتی و کاربردی، مرتفع کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فخری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : مجموعه‌هایی مانند استانداری، راهداری و پلیس راه در پازل مدیریتی قرار دارند که در صورت همراهی در اجرای برنامه‌ها، شاهد کاهش تصادفات در سطح استان خواهیم بود.

او گفت : متاسفانه در شش ماهه ابتدایی امسال شاهد یک روند افزایشی در آمار تصادفات در مقایسه با پارسال بودیم که دلیل آن محدودیت‌های جدی بحران کرونا در پارسال و افزایش تردد‌ها و مسافرت‌ها در امسال است.

 فخری با تاکید بر اینکه می‌توان با همین امکانات فعلی هم بسیاری از مشکلات و مسائل را حل کرد افزود: اکنون ۶۶ نقطه حادثه خیز در استان کرمانشاه وجود دارد که می‌توان در نشست‌های کمیسیون راه‌ها در قالب یک برنامه مداوم، عملیاتی و کاربردی مشکلات آن‌ها را مرتفع کرد.

او برطرف کردن نقاط حادثه خیز محور کرمانشاه کامیاران، بیستون سنقر و محور اسلام آباد و قسمت کارخانه سیمان غرب را از اولویت‌های استان دانست و افزود: راهداری باید با بهره گیری از مشاوران توانمند هر چه سریعتر برنامه خود را برای رفع نقاط حادثه خیز در این مسیر‌ها اعلام کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.