مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از کاهش ۳ درصدی اضافه وزن در بین دانش آموزان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با اجرای موفق بسته تحولی " کوچ"، اضافه وزن در بین دانش آموزان استان ۳ درصد کاهش یافته است.

اصغری افزود: باید با شیوه‌ها و روش‌های مختلف قدرت مهارت‌های دانش آموزان را در حوزه‌های متنوع ارتقا دهیم و شرایط لازم را در این زمینه فراهم کنیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه نداشتن مداخله به هنگام مانع کسب موفقیت خواهد شد افزود: خوشبختانه رویکرد توسعه مهارت‌های بنیادین در مدارس با ترویج و تغییر سبک زندگی سلامت محور امروز با گذشته تغییرات مثبت بسیاری کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه باید نسبت به مسائل تعلیم و تربیت رویکرد‌های عمیق‌تر و اندیشمندانه‌تر اتخاد کنیم، گفت:در شعارسال تحصیلی۱۴۰۱_۱۴۰۰ به موضوعات مهم همانند تربیت تمام ساحتی با رویکردی نواندیشانه، مدیران و معلمانی جهادی و اولیایی مشارکت پذیر" تاکید کرده ایم و با پیاده سازی این کلید واژه‌ها در محیط تعلیم و تربیت خواهیم توانست به اتفاقات و رخداد‌های ارزشمندی دست پیدا کنیم.

وی بدست آوردن پیامد‌های موثر و موفق را مستلزم داشتن استراتژی عملیاتی دانست و افزود: برای تغییر زندگی آینده دانش آموزان باید با تمام توان در مدارس برای افزایش سطح نگرش و دانش خانواده‌ها و دانش آموزان تلاش شود که حاصل و نتایج این اقدامات منجر به تغییر در رفتار دانش آموزان گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.