جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان گفت: روند پاکسازی مناطق جرم خیز تفرجگاه‌های آبادان، اروندکنار و چوئبده آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ عزیزالله دارایی ، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان گفت: امنیت مردم و خانواده‌ها برای پلیس اهمیت ویژه ای دارد و با توجه به درخواست شهروندان طرح پاکسازی مناطق آلوده به جرم در تمامی نقاط شهرستان و همچنین مناطق اروندکنار و چوئبده آغاز شده است و تا پاکسازی کامل آن ها ادامه خواهد داشت.

او افزود: ماموران  کلانتری ها با کمک یگان امداد در یک شبانه روز موفق به دستگیری  ۱۹ خرده فروش مواد مخدر در آبادان و ۱۳ خرده فروش دیگر در اروندکنار شدند.

سرهنگ دارایی از کشف مقدار زیادی مواد مخدر سنتی و صنعتی به صورت بسته بندی شده از مخفیگاه این متهمان خبر داد و ادامه داد: علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

او ادامه داد: با هدف برخورد با موتورسواران مزاحم و رانندگان خودروهای هنجارشکن ، تعداد ۱۹ دستگاه موتورسیکلت و ۳ دستگاه خودرو توسط یگان امداد و پلیس راهور توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان با تشکر از همراهی مردم با پلیس اعلام کرد: شهروندان می‌توانند از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ هر گونه موارد مشکوک و یا اخلال در نظم عمومی را به ‌صورت شبانه‌روزی به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.