معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از کشف ۱۳ تُن جُو احتکار شده در یکی از انبار‌های سطح شهر کرمانشاه به ارزش ۷۴ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسعود بیگلری معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : در پی گزارش‌هایی مبنی بر احتکار جُو در یکی از انبار‌های سطح شهر، بازرسان صمت پس از انجام تحقیقات محلی، حدود ۱۳ تُن جُو احتکار شده را کشف و پرونده متخلف را برای پیگیری و صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

او از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک به احتکار، سایر تخلفات صنفی، مراتب را به شماره تلفن ۱۲۴ واحد رسیدگی به شکایات سازمان صمت استان اطلاع دهند.

بیگلری با اشاره به بازدید‌های مستمر و دوره‌ای بازرسان صمت از واحد‌های صنفی مانند نانوایی‌های سطح شهر گفت: برای چهار واحد خبازی متخلف، پرونده تخلف با عنوان گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد دولتی تشکیل و جهت رسیدگی و صدور احکام لازم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

او با اشاره به برگزاری جلسات شورای آرد و نان، از بازدید‌های روزانه بازرسان سازمان، صنعت، معدن و تجارت از واحد‌های صنفی مانند خبازی به‌صورت مستمر خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.