هفته هفتم لیگ برتر فوتسال فردا با انجام ۵ دیدار شروع می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا با انجام ۵ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۷ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. ۲ بازی هم روز جمعه برگزار خواهد شد تا پرونده هفته هفتم بسته شود. در حساس‌ترین مسابقه فردا ۲ تیم سن ایچ ساوه و سپاهان اصفهان به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی سن ایچ و در سالن بدون تماشاگر فجر ساوه برگزار خواهد شد. ساوجی‌ها هفته گذشته موفق شدند برابر چیپس کامل مشهد با نتیجه پر گل ۴ بر یک به پیروزی دست پیدا کنند و با ۱۸ امتیاز در صدر جدول جای دارند.

همچنین سپاهان اصفهان هم هفته گذشته در مصاف با زندی بتن کلاردشت با ۴ گل به برتری دست یافت. سپاهانی‌ها بعد از این پیروزی ۹ امتیازی شده و رده هفتم جدول را به خود اختصاص داده اند.

در دیگر بازی مهم فردا تیم‌های راگای تهران و گیتی پسند اصفهان رو در روی هم قرار می‌گیرند. این بازی به میزبانی راگا و در سالن بدون تماشاگر شهید آیت الله طالقانی شهر ری انجام می‌شود. تیم فوتسال راگای تهران هفته گذشته مقابل تیم کراپ الوند قزوین قرار گرفت و با نتیجه پر گل ۴ بر یک مغلوب حریف خود شد. حال این تیم برای جبران شکست فردا با تمام توان به مصاف حریف اصفهانی خود خواهد رفت. از طرفی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان هم در ادامه پیروزی‌های پر گل خود هفته گذشته توانست با نتیجه پر گل و عجیب ۹ بر ۲ برابر مجتمع فردوس قم به پیروزی دست پیدا کنند. قمی‌ها بعد از این شکست مجبور شدند که سرمربی خود را تغییر داده و رضا زرخانلی را به عنوان مربی جدید خود انتخاب کردند.

گیتی پسندی‌ها بعد از پیروزی برابر فردوس قم ۱۵ امتیازی شده و در جایگاه دوم قرار دارند. همچنین تیم فوتسال راگای تهران هم با ۳ امتیاز در رده یازدهم جای گرفته است.

در یکی دیگر از بازی‌های مهم هفته هفتم لیگ برتر فوتسال فردا ۲ تیم مس سونگون و فولاد زرند ایرانیان به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی مس و در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌شود. مس سونگون قهرمان ۴ دوره گذشته مسابقات لیگ برتر هفته گذشته در دیداری سخت و نفسگیر رو در روی فرش آرای مشهد قرار گرفت و در ثانیه‌های پایانی بازی موفق شد حریف خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. مسی‌ها با این پیروزی ۱۵ امتیازی شدند و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به گیتی پسند اصفهان در رده سوم جدول قرار دارد.


بیشتر بخوانید


همچنین تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان هم قرار بود هفته گذشته به مصاف ملی حفاری اهواز برود، اما به دلیل اینکه بازیکنان ملی حفاری تست PCR نداده بودند، این بازی از سوی سازمان لیگ فوتسال لغو و قرار شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص این مسابقه تصمیم گیری کند. تیم فوتسال فولاد زرند تا قبل از بازی هفته هفتم با کسب ۲ امتیاز در رده سیزدهم جای دارد.

برنامه کامل مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

سن ایچ ساوه - سپاهان اصفهان/ سالن فجر ساوه

راگای تهران - گیتی پسند اصفهان/ سالن شهید آیت الله طالقانی شهر ری

مس سونگون - فولاد زرند ایرانیان/ سالن شهید پورشریفی تبریز

ملی حفاری اهواز - کراپ الوند قزوین/ سالن نفت اهواز

شهروند ساری - فرش آرای مشهد/ سالن بهروش ساری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار