با حکم وزیر بهداشت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  وزیر بهداشت طی حکمی، دکتر «سید جواد پورنقی» را به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی منصوب کرد.


بیشتر بخوانید


متن حکم دکتر عین اللهی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر سید جواد پور نقی

عضو محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی

با سلام؛

«خدمتگزاری در نظام اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی» منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو‌های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام رسالت خطیر موفق و موید باشید.

دکتر بهرام عین اللهی

 

لازم به ذکر است دکتر پورنقی فوق تخصص گوارش و کبد و استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی است.

ایشان عضویت در شورای مرکزی و هیات اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی، عضو شواری مرکزی بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، معاون درمان و عضویت در هیات امنای دانشگاه، عضو انجمن گوارش و کبد ایران، عضویت در شورای پژوهشی دانشگاه و بیش از ۴۰ عنوان فعالیت پژوهشی اهم از مقاله، تالیف، پایان نامه، پژوهش و فعالیت‌های متعدد فرهنگی، اجرایی، آموزشی و پژوهشی را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.