رخشان مهر گفت: برای استاندار سازی سیستم‌های گرمایشی اعتبار لازم را تامین خواهیم کرد.

رخشان مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس کشور در جریان دیدار از طرح‌های نیمه تمام در حال اجرای شهرستان خنداب  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: برای استاندار سازی سیستم‌های گرمایشی اعتبار لازم تامین خواهیم کرد.

رخشان مهر افزود: خوشبختانه در شهرستان خنداب مدرسه‌ای که از بخاری نفتی استفاده کند نداریم.

او اضافه کرد: برای تجهیز هنرستان‌ها در استان مرکزی امسال ۶ میلیارد تومان به اداره کل نوسازی این استان اختصاص دادیم که با توجه به وضعیت ۸ هنرستان شهرستان‌های خنداب و کمیجان این رقم را افزایش خواهیم داد.

رئیس توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: خوشبختانه تعداد قابل توجهی طرح با پیشرفت‌های فیزیکی متفاوت در شهرستان خنداب در حال اجرا است و اولین اولویت در تکمیل استخر‌های کشور استخر خنداب خواهد بود.

او ادامه داد: مقرر شد به طرح‌های نیمه تمام در حال اجرا سرعت دهیم و از جمله این طرح‌ها استخر نیمه تمام شهر خنداب است که تمام تلاش و توجه ما باید معطوف تا ان شاالله مهر ۱۴۰۱ آماده و به بهره برداری برسد.

رخشان مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس کشور در این سفر ابتدا از طرح نیمه کاره استخر شهر خنداب دیدن کرد و سپس در جلسه در فرمانداری با حضور مسئولین استانی و شهرستانی حاضر شد.

مشکلاتی در زمینه زمین مدارس روستا‌های قطب آباد، سیردر، دارانجیر بخش مرکزی شهرستان خنداب، مدارس کانکسی، مقاوم سازی مدارس، قیر، آسفالت و ایزوگام مدارس، تامین تجهیزات، مدارس دانش آموزان استثنایی، از مهم‌ترین مباحثی بودند که در جلسه با معاون وزیر پیرامون آن‌ها بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.