فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو با ۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ  ابراهیم کوچک زائی فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،   اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در سطح شهرستان "چابهار" موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان چابهار در ساعات پایانی شب، هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به فردی که در حال باز کردن سیم‌های سیستم روشنایی یک دستگاه کامیون بود، مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: متهم ۳۳ ساله با مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ کوچک زائی گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه بزه انتسابی بود، ولی با مشاهده مستندات پلیس به ۵ فقره سرقت قطعات و اموال داخل خودرو اعتراف کرد.

وی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست: حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به ابزار‌های ایمنی از جمله قفل پدال، فرمان و دزدگیر تجهیز کرده و هنگام ترک خودرو از بسته شدن درب آن اطمینان حاصل نمایند و هرگز اموال با ارزش خود را داخل خودرو قرار ندهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار