مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ چهارم آبان ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

مسکن مهر هشتگرد
سال ۸۷ شرکت اقدام به ثبت نام مسکن مهر برای پرسنل واجد شرایط کردم. تا سال ۸۹ کلیه پول‌ها از ما دریافت شد. بعد از ۱۲ سال یعنی در سال ۱۳۹۹ اعلام شد که باید اقساط خانه تحویل نداده را پرداخت کنیم. با حقوق بازنشستگی اقساط را از مهر سال گذشته تاکنون پرداخت کردیم، ولی از تحویل خبری نیست. لطفا پیگیری کنید.


افزایش بیش از سه برابری اجاره برای غرفه‌های میوه و تره بار شهرداری
لطفا در مورد افزایش قیمت در تره بار خیابان شهران در شهر گزارشی تهیه کنید.


گرانی لوازم خانه
لطفا از گرانی لوازم خانگی در بازار گزارشی تهیه کنید. با تشکر


واریز نشدن سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی
با سلام الان دیگه تو ماه دوم هستیم که سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی پرداخت نشده و راننده‌ها واقعا دارن اذیت می‌شوند. لطفا پیگیری کنید.


نبود معلم ابتدایی جهت تدریس در بسیاری از مدارس با وجود گذشت یک ماه از سال تحصیلی
سلام گزارشی از مدرسه‌ی محمود کاظمی واقع در شهرک بهشتی همدان (شهر همدان_استان همدان) دارم که با گذشت یک ماه و و چند روز از شروع سال تحصیلی ۵ کلاس معلم ندارند و هیچ کس جواب گو نیست چرا که کمبود معلم ابتدایی در همدان و سایر شهر‌ها وجود دارد؟


وام ودیعه مسکن
من ثبت نام کردم تا ضامن را جور کنم و کارش را انجام بدم طول کشید الان که کد ملی را وارد می‌کنم همان صفحه عدم مراجعه را می‌زند. لطفا پیگیری کنید.


رسیدگی به احوال بهزیستی قم به عدم پرداخت حقوق معیشتی و ادعا بهزیستی به نبود بودجه
سلام من دارای بیماری معلولیت شدید هستم و زیر نظر بهزیستی استان قم هستم نزدیک به یک سال و نیم هست که حقوق معیشتی نگرفتم لطفا پیگیری کنید.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
با سلام وممنون ازرسیدگی به د خواست مخاطبان
آخرین اخبار