فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به انجام مصوبات ستاد استانی کرونا اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ولی اله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: موج جدید کرونا در راه است و دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به انجام دقیق مصوبات ستاد استانی کرونا اهتمام ویژه داشته باشند تا در مهار کرونا با مشکل مواجه نشویم.

او بیان داشت: اگر نکات بهداشتی در استان به خوبی اجرا نشوند، روند بیماری کووید ۱۹ در خوزستان افزایشی خواهد شد و کمیته اطلاع رسانی استان باید در زمینه کرونا و واکسیناسیون بهتر عمل کند و با توجه به عملکرد خوب استان‌های همجوار در بحث واکسیناسیون، می‌توان از تجربه آن‌ها استفاده کرد و عقب ماندگی استان خوزستان را در زمینه واکسیناسیون جبران کرد.

حیاتی تصریح کرد: در حالیکه تاکید شده خودرو‌های بیشتری در اختیار طرح شهید سلیمانی قرار گیرد، اما متاسفانه این مصوبه ستاد کرونا اجرا نشد. عملکرد اهواز در بحث لجستیک طرح شهید سلیمانی ضعیف و به یک معضل تبدیل شده است. این مشکل باید تا روز پنجشنبه هفته جاری برطرف شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان ادامه داد: فرمانداران به رعایت نکات بهداشتی در بانک‌ها نظارت بیشتری داشته و این موضوع را به طور جدی پیگیری کنند و انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۲ موضوع مهم برای کنترل کرونا است بنابراین از هم استانی‌های عزیز درخواست داریم این موارد را جدی بگیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار