ناصحی گفت: زندانیان و معتادان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و بیمه سلامت خدمات خوبی را داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت صبح امروز در مراسم سالروز تصویب قانون بیمه همگانی کشور که در سازمان بیمه سلامت گزارش شد با اشاره به تحت پوشش بودن درمان بیماران کرونا در کشور اظهار کرد: بیمه سلامت تا پایان مرداد ماه مطالبات بخش خصوصی و عمده بخش دولتی را پرداخت کرده است سازمان بیمه سلامت بیشتر از ۴۲ میلیون نفر را پوشش داده است و ۸۰ درصد از جمعیت کشور و کارکنان ، خانواده محترم شهدا، عشایر و سایر اقشار تخت پوشش بیمه سلامت هستند.

او ادامه داد: زندانیان و معتادان تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.بیمه سلامت دارای پنج صندوق بیمه گر خدمات خوبی را داده است. در سال گذشته نسخه نویسی الکترونیکی را با تمام مشکلات پیشرفت داشته ایم و برخی از استان ها مانند کردستان و کرمان به طور کامل در بخش دولتی و خصوصی تحت پوشش نسخه نویسی الکترونیکی قرارگرفته اند.

ناصحی بیان کرد: در پوشش جمعیت خدمات کارهای خوبی انجام گرفته است و خدمات ما به مردم هر روز بیشتر می شود. سال گذشته بیماری اوتیسم را تحت پوشش قرار داده ایم. توانبخشی این بیماری را در پنج دانشگاه تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند و بیمه سلامت آمادگی دارد تا هزینه های بیماری های صعب الاعلاج را به طور کامل تحت پوشش قرار بدهد.

او افزود: امروزه ماهیانه ۴۸۰ هزار میلیارد تومان نسخه الکترونیکی را پرداخت کرده ایم. نگاه بیمه سلامت این است که هزینه ای از جیب مردم در زمینه درمان بیماری کم تر پرداخت کنند.

ناصحی افزود: ریاست جمهور گفتند که نیمی از هزینه های درمان مردم باید کاهش پیدا کند که این کار جز با کاهش بار هزینه ها از دوش مردم انجام نمی شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
اخه چقدر بتبا دروغ الان من 4سال بیمه سلامت دارم تا الان حتی یکبارهم نشد که بیمارستان یا هییچ دکتری این بیمه ررا قبول کند صرفا فقط برای تبلیغات این بیمه را دست مردم دادید جمع کنید این دزدیها و کلاه برداریها رو بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
فقط بیمارستان ها و درمانگاه های دولتی بیمه سلامت رو قبول دارن که اون هم بیشترشون به خاطر کرونا فقط خدمات کرونایی انجام میدادن و دو سه تا قرص ویتامین و ... هم تحث پوشش دارن اونهم فقط تو بیمارستان ! مطب خصوصی که بری یعنی پولداری و شامل بیمه سلامت نمیشی !!!! مجبور بشی بری سونوگرافی یا آزمایش باز هم یعنی پولداری و شامل بیمه سلامت نمیشی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
قرار بود داروهای ناباروری و عمل های ناباروری آی وی اف تحت پوشش تامین اجتماعی و بیمه سلامت باشن ولی هیچ کس صداشو در نیاورد . برای هزینه ی ناباروری باید نزدیک به سی چهل میلیون تو جیبت باشه چون هر دو سه روز یکبار باید سونوگرافی بدی و داروهات رو تغییر بدی . بیمه سلامت اصلا با رویان قرارداد نداشت و داروهاش رو هم به هیچ عنوان قبول نکرد.
آخرین اخبار