به مناسبت ولادت رسول اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت بسته‌های لوازم التحریر به  دانش آموزان تحت حمایت بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها اهدا شد.

دستان، مدیر خیریه آبشار عاطفه‌های شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: به مناسبت ولادت رسول اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت بسته‌های لوازم التحریر به  دانش آموزان تحت حمایت بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها اهدا شد.

او  افزود:  یک هزار و ۲۰۰   بسته  و  ۳۵۰ پک لوازم التحریر به کودکان بی بضاعت و ایتام  از سوی بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها اهدا گردید.

سازمان خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها نمایندگی شوشتر با مجوز رسمی از وزارت کشور در تاریخ ۲۲ دی ماه ۱۳۹۲ تاسیس و هم اکنون دارای ۲ شعبه در شوشتر و بیش از ۷۰۰ خانوار را  تحت حمایت  خود دارد.

شناسایی نوع نیازمندی‌ها و محرومیت‌های موجود در مناطق گوناگون شهرستان شوشتر  با کمک به ایجاد، احداث و تجهیز فضای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و درمانی در مناطق محروم، کمک به ایجاد اشتغال در مناطق گوناگون با در نظر گرفتن استعداد‌ها و پتانسیل‌های موجود از اهداف این موسسه برای کمک به نیازمندان تحت پوشش سازمان خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.