سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز گفت: در پی درخواست مکرر متقاضیان و مجریان این استان، مهلت ثبت نام و شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۰ آذر ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، هادی آشتیانی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرزگفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از طرف ادارات کل استانی نهاد مبنی بر درخواست تمدید مدت زمان شرکت در جشنواره و با توجه به شرایط بیماری کرونا در جامعه، تماس‌های متقاضیان و مجریان و بازگشایی کتابخانه‌ها، مدارس این استان با تصمیم شورای سیاستگذاری،مهلت ثبت نام و شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۰ آذر ماه تمدید شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز افزود: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) و بخش ویژه حضرت مهدی (عج)، با انتشار فراخوانی همزمان با آغاز دهه کرامت شروع به فعالیت کرده است.

 آشتیانی گفت: این جشنواره در دهمین دوره علی رغم مشکلات و چالش‌های پیش رو به واسطه شیوع بیماری کرونا در کشور که به حذف بخش مکتوب این جشنواره و تمرکز بر شرکت از طریق فضای مجازی منجر شد، قریب به یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مشارکت کننده کشوری داشت.

او افزود: در فراخوان یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شش عنوان کتاب در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال معرفی شده است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های البرز گفت: این جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی در بستر الکترونیک برگزار می‌شود.

آشتیانی افزود: علاقه‌مندان  این استان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط، تا ۳۰ آذرماه با مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir در جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/ ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار