سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی البرز از آغاز برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، هادی آشتیانی، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی البرز با  اشاره به  آغاز برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در این استان، گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منوّر رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) برگزار می‌شود که یازدهمین دوره آن با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی (عج) همراه است.

 سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی البرز افزود: در یازدهمین دوره این جشنواره در کنار رشته‌های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه‌ای و داستانک نویسی، رشته‌های شعرسرایی، پویش برای امام زمانم و قصه گویی اضافه شده و برای جلب مشارکت بیش از پیش ناشران و کتابداران دو بخش حمایت از چاپ و انتشار منابع برتر و نیز مروجان فرهنگ رضوی نیز در نظر گرفته شده است.

او با بیان این که در بخش فردی افراد علاقه‌مند می‌توانند متناسب با رده سنی خود ضمن مطالعه کتاب‌ها در هر یک از رشته‌های جشنواره شرکت کنند، افزود: همچنین در بخش خانوادگی نیز اعضای خانواده می‌توانند متناسب با رده سنی خود با مطالعه کتاب ها، به بخش خانوادگی سایت مراجعه و در هر یک از رشته‌های مسابقه شرکت کنند.

 سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی البرز با اشاره به مهلت شرکت در این جشنواره  گفت: علاقه‌مندان برای اطلاع دقیق از شرایط و مقررات یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و شرکت در این جشنواره، تا ۱ آبان ۱۴۰۰ می‌توانند به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی مراجعه  کنند.

انتهای پیام/ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار