سرپرست وزارت آموزش وپرورش در پی حادثه روستای بنواسحاق بازار چابهار و درگذشت چهار دانش آموز و مصدومیت سه تن دیگر اعلام کرد:معاون آموزش ابتدایی وزارتخانه و مدیرکل آموزش وپرورش استان مأمور رسیدگی مستقیم و کامل به این موضوع و تسلای بازماندگان و مصدومین و نماینده تام الاختیار اینجانب هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  علیرضا کاظمی در پیام تسلیتی در پی حادثه ناگوار «روستای بنواسحاق بازار» چابهار و درگذشت چهار کودک دانش آموز عنوان کرد: تسلیم در برابر تقدیر الهی نشانه معرفت عمیق و پایدار و مقتضای ایمان خدایی است.

وی افزود: حادثه تلخ و ناگوار ریزش دیواره خاکی در «روستای بنو اسحاق بازار» از توابع بخش پیر سهراب چابهار که در هنگام بازی کودکان منجر به درگذشت چهار کودک دانش آموز این نوگلان فقید و مصدومیت تعدادی کودک دانش آموز دیگر شد، موجب تأثر شدید و اندوه فراوان بود. اینجانب ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار و همکارانم در آموزش و پرورش آن منطقه، با آرزوی سلامتی مصدومین، علو درجات را برای این فرشتگان پاک آسمانی خواهانم.

کاظمی تصریح کرد: ایمنی در بازی و فعالیت‌های فوق برنامه و تفریحی حتی در خارج از ساعات آموزشی از جمله راهبرد‌هایی است که همواره مورد تأکید تمام ارکان وزارت آموزش و پرورش بوده و هست.

سرپرست آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امید است با تدبیر خانواده‌ها و ایفای نقش درست و بهنگام دست اندرکاران دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

وی افزود: حدود ۲ هفته پیش خاک برداری و انتقال خاک در این محدوده با ماشین‌آلات سنگین برای ساخت خانه‌ای انجام و یک دیوار خاکی‌مانند ایجاد شده بود. کودکان طی چند روز در این محل بازی می‌کرده‌اند که این اتفاق باعث ریزش دیواره خاکی و زیر آوار رفتن هفت کودک شد. در این حادثه چهار کودک جان باختند و سه نفر هم به بیمارستان چابهار منتقل شدند و تحت درمان و مراقبت‌های ویژه قرار گرفتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار