مدیر باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی گفت: ارتباط با مردم از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات استارتاپ‌های موفق در ایران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن هدایتی‌فر مدیر باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی در حاشیه بازدید گروهی از دبیران خبر و خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان از خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک گفت: حمایت رسانه‌ای برای معرفی بیشتر خدمات و محصولات استارتاپ‌ها منجر به جذب مخاطب و درآمد بیشتر برای آنان خواهد شد.

او افزود: حوزه فعالیت‌ها و محصولات اکوسیستم نوآوری، جدید و بدیع است و اطلاعات عموم مردم در مورد آن کم بوده و رسانه‌ها رسالت مهمی برای انعکاس خدمات و فعالیت‌های آنان دارند.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ادامه داد: نقش روابط عمومی در اکوسیستم نوآوری در این رابطه برای همکاری با رسانه‌ها و انعکاس این فعالیت‌ها بسیار حائز اهمیت است.

هدایتی فر بیان کرد: بخشی از رسالت ذاتی باشگاه خبرنگاران جوان، انعکاس اخبار ملی و فعالیت ها‌ی بخش‌های مورد حمایت همچون حوزه‌های کارآفرینی و حوزه نوآوری است و فضای لازم برای انعکاس فعالیت‌های این زیست بوم در باشگاه خبرنگاران جوان کاملاً فراهم است.

او تصریح کرد: در پارک محتوایی نیتک با توجه به زیرساخت‌های به وجود آمده و تخصص مدیران به زودی شاهد فعالیت استارتاپ‌های بزرگ و موفق زیادی خواهیم بود.

ارتباط با مردم از مهم‌ترین مشکلات استارتاپ‌های ایران است

 

ارتباط با مردم از مهم‌ترین مشکلات استارتاپ‌های ایران است

 

ارتباط با مردم از مهم‌ترین مشکلات استارتاپ‌های ایران است

 

ارتباط با مردم از مهم‌ترین مشکلات استارتاپ‌های ایران است

ارتباط با مردم از مهم‌ترین مشکلات استارتاپ‌های ایران است

 

ارتباط با مردم از مهم‌ترین مشکلات استارتاپ‌های ایران است

 

ارتباط با مردم از مهم‌ترین مشکلات استارتاپ‌های ایران است

 

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
بسیار عالی ..خبر خیلی خوبی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
هت تریک خبرنگار