وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از خانه خلاق و محتوای دیجیتال نیتک بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که صبح امروز وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد پس از زیارت بارگاه مطهر حرم رضوی از خدمات و فناوری‌های جدید حوزه ارتباطات کشور در پارک فاوای مشهد مستقر در اداره کل پست خراسان رضوی بازدید کرد.

وزیر ارتباطات در این سفر از پارک ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور که در حوزه تولید محتوای فضای مجازی فعالیت دارد و در طبقه چهارم پست مرکزی خراسان رضوی واقع است بازدید کرد.

زارع پور در این بازدید از مجموعه استودیو‌های نیتک بازدید کرد و در جریان آخرین نوآوری‌های تصویری صورت گرفته در این استودیو‌ها قرار گرفت.

بازدید از استارتاپ‌های مستقر در خانه خلاق نیتک و شنیدن نحوه فعالیت آن‌ها از زبان مدیران استارتاپ‌های مستقر در پارک از دیگر بخش‌های این بازدید بود.

استارتاپ‌های پویانو، ابری لند، انیمیت فری و کارتون من در حوزه انیمیشن، استارتاپ‌های بازی سیستان و نگهبان در حوزه گیم، ولاگ پارک، بازار ملی محتوای دیجیتال و سامانه تجارت آنلاین از دیگر مجموعه‌هایی بودند که مورد بازدید وزیر ارتباطات قرار گرفتند.

گفتنی است؛ پارک ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور به مساحت ۴ هزار و پانصد متر مربع در طبقه چهارم پست مرکزی خراسان رضوی قرار دارد و فعالیت خود را از خردادماه امسال آغاز کرده است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.