جانشین ستاد مقابله با کرونای استان یزد گفت: وضعیت مهریز به دلیل قرار گرفتن در کنار جاده اصلی کشور و مهاجرپذیر بودن بسیار شکننده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، احمد ترحمی، معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار در نشست فوق العاده ستاد مقابله با کرونا در مهریز گفت: وضعیت شهرستان مهریز به دلیل قرار گرفتن در کنار جاده اصلی کشور و مهاجرپذیر بودن بسیار شکننده است.

او افزود: تجمع، رعایت نکردن نکات بهداشتی و برگزاری دورهمی‌ها در دامن زدن به کرونا موجب قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز شد.

این مسئول ادامه داد: بهترین راه برای پیشگیری از کرونا و مهار آن، همکاری مردم در واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ است که باید مردم با مراجعه به مراکز تعیین شده در شهرستان واکسن بزنند.

ترحمی افزود: از پانزدهم آبان همه خدمات و ورود به ادارت منوط به ارائه کارت واکسن است و همه اصناف و فروشندگان مواد خوراکی و بهداشتی و آرایشی باید واکسینه شوند.

شریفی، معاون فنی مرکز بهداشت استان هم با اشاره به موارد بالای مثبت این بیماری در روز‌های اخیر گفت: تقویت روند بیماریابی در شهرستان و رعایت شیوه نامه‌ها و پرهیز از تجمع در مهریز ضروری است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار