سرمربی تیم ملی قایقرانی بانوان گفت : باهدف آشنايي بيشتر خانواده ها ، یک دوره آموزشي قايقراني در جنوب استان سیستان وبلوچستان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، فاطمه مجللی  سرمربی تیم ملی قایقرانی بانوان در بازدید از زیرساخت های ورزشی اداره کل بنادر ودریانوردی سیستان و‌بلوچستان گفت: قایقرانی بانوان در سیستان و بلوچستان نیازمند حمایت است.

فاطمه مجللی  گفت: در بندر چابهار ظرفیت های خوبی برای قایفرانی وجود دارد که اگرچنانچه از این ظرفیت ها بخوبی استفاده شود، در آینده ما شاهده پیشرفت ورزش قایقرانی این استان و معرفی بازیکن در سطح ملی خواهیم بود.

وی افزود: باتوجه به اشتیاق و انگیزه ای که در بین مردم این استان برای ورزش قایقرانی وجود دارد، لازم است از این ورزش بیشتر حمایت شود.

حمیدرضا بنی صدر دبیر کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان گفت: اداره کل بنادر و دریانودری استان در راستای مسولیت اجتماعی خود همواره با برگزاری مسابقات و جشنواره های بزرگ ورزشی سعی دارد، به ارتقا سطح کیفی ورزش کمک کند تا به معرفی چهره های ورزشی، استان سیستان و بلوچستان در آینده بتواند در رشته های ورزشی حرفی برای گفتن داشته باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار