قائدی:

حضور منظم تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی در محل کار الزامی است

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: حضور منظم تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی در محل کار ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهاب قائدی مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بخشنامه دورکاری کارکنان باتوجه به مصوبه هشتاد و نهمین جلسه ستاد ملی کرونا لغو و حضور منظم تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی از اول آبان‌ماه در محل کار ضروری است.

او با اشاره به ابلاغ بخشنامه لغو دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: بخشنامه دورکاری کارکنان باتوجه به مصوبه هشتاد و نهمین جلسه ستاد ملی کرونا لغو و حضور منظم تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی از اول آبان‌ماه در محل کار ضروری است.


بیشتر بخوانید


قائدی افزود: از ابتدای آبان‌ماه اکیپ‌های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان اداره‌کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به‌صورت منظم نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را نظارت می‌کنند.

او تصریح کرد: با توجه به ظرفیت موجود واکسیناسیون در کشور، تمامی دستگاه‌های اجرایی و ادارات ملزم به پیگیری جدی امر واکسیناسیون همکاران خود و خانواده‌هایشان هستند، کارمندان نیز مکلفند در راستای تحقق ایمن‌سازی جمعی در دریافت واکسن کرونا احتمام لازم را داشته باشند.

قائدی بیان کرد: از ورود کارکنانی که در موعد مقرر برای تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده‌اند به دستگاه‌های اجرایی جلوگیری به‌عمل می‌آید، مگر اینکه تزریق واکسن به تشخیص پزشک برای آنان زیانبار تشخیص داده شود، حضور افرادی که حداقل یک دز واکسن دریافت نموده اند بلامانع است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار