معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: زنان با فرهنگ‌سازی در خانواده، تمدن‌ها را بنا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در نشست نقش بانوان تقریبی در تکوین تمدن اسلامی اظهار کرد: وحدت، همدلی و هم افزایی حول مسائل مشترک، می‌تواند دشمنان را ناامید کند؛ ما بر علیه توطئه‌های دشمنان در تمام جنگ افروزی‌ها و  دشمنی‌ها هستیم تا با این همبستگی مشت محکمی بر دهان آنانی باشد که می‌خواهند از این اختلافات بهره‌مند شوند.

خزعلی با بیان اینکه امیدوارم این جلسات با هم افزایی و بهره‌مندی از نوآوری‌ها برای رسیدن به اتفاق نظر، آغازی برای حرکت‌های فراگیر باشد گفت: در این جلسه هدف این است که صحبت‌های خواهران اهل سنت را بشنویم تا بتوانیم وحدتی را ایجاد کنیم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در ادامه اظهار کرد: عمده کاربران فضای مجازی را زنان تشکیل می‌دهند و همچنین زنان نقش بسزایی در خانواده دارند. افزون بر این زنان به صورت غیر مستقیم وظایفی دارند؛ زنان در خانواده عواملی را پایه گذاری و محبت در خانواده نهادینه می‌کنند، همه این‌ها فرهنگ‌سازی است که تمدن را بنا می‌کند. اگر ما خانم‌ها این اساس را کج بنا بنهیم، بعد‌ها به همین راحتی قابل اصلاح نیست و تا ثریا میرود دیوار کج.

خزعلی بیان کرد: الان در جهان می‌بینیم که شیعه به جان سنی می‌افتاد یا برعکس و این هوشیاری یک زن است که می‌تواند این موضوعات را اداره کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار