فعالیت ۴۱ مرکز جامع سلامت‌ منتخب‌ کرونا در خراسان رضوی

مدیر توسعه شبکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۴۱ مرکز جامع سلامت منتخب کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه فعال هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن درخشان مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۴۱ مرکز جامع سلامت منتخب کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه فعال است که از این تعداد ۲۲ مرکز در مشهد در حال خدمات رسانی به مراجعان است.

او افزود: از کل مراکز فعال، چهار مرکز خدمت رسانی در سطح یک و به صورت ۲۴ ساعته به بیماران کرونایی خدمات رسانی می‌کنند.

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به این که در کل نظام شبکه مهمترین راهبرد، واکسیناسیون و غربالگری است، ادامه داد: تمرکز فعالیت روی واکسیناسیون است و خدمات درمانی سطح یک به بیماران احتمالی کرونا ارائه می‌شود.

درخشان بیان کرد: وضعیت مشهد همواره شکننده است و بی توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند منجر به شدت گرفتن بیماری کووید ۱۹ در جامعه شود.

او با بیان این که همیشه ۲ هفته بعد از تجمعات و بی توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیماری شدت می‌گیرد، تصریح کرد: تمام تلاش حوزه بهداشتی بر واکسینه کردن جمعیت بیشتری است تا با شروع اوج‌گیری بعدی تعداد بیماران و جان باختگان کاهش چشمگیری داشته باشد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.