رئیس کل دادگستری مازندران سر زده از شعب دادگستری شهرستان میاندورود بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران سر زده از شعب دادگستری شهرستان میاندورود بازدید و بر تکریم ارباب رجوع، توسعه و استفاده از خدمات الکترونیک قضایی و کاهش زمان رسیدگی تاکید کرد.

او در این بازدید از پیش اعلام نشده با حضور در شعب دادگاه و دادسرا، اجرای احکام مدنی و کیفری و گفت و گو با مراجعین، قضات وکارکنان اداری از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

عالی‌ترین مقام قضایی استان در جریان این بازدید ضمن تأکید بر ارتقاءکیفیت رسیدگی؛ فراهم کردن مقدمات صلح و سازش در پرونده‌ها را بسیار ضروری ارزیابی کرده و گفت: درصد زیادی از پرونده‌ها، قابلیت سازش دارند و باید تلاش کرد با این شیوه از شکل گیری پرونده‌های قضایی جلوگیری کرد.

رئیس کل دادگستری استان، بازدید‌های مداوم از حوزه‌های قضایی مختلف و دیدار چهره به چهره با مراجعین را از سیاست‌های اصلی دادگستری استان در دوران تحول و تعالی دستگاه قضایی دانست و افزود: هدف ما در دستگاه عدلیه؛ ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم، توسعه خدمات الکترونیک قضایی، رعایت حقوق عامه و تکریم مراجعان است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.