استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کمبود نیروی انسانی متخصص یکی از مشکلات جدی این سازمان در استان است که باید برای ارایه بهتر و بیشتر خدمات به مردم، وضعیت نیروی انسانی در این سازمان بررسی و جهت تامین آن پیگیری جدی به عمل آید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با مدیرکل انتقال خون، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سازمان انتقال خون استان به عنوان یک دستگاه مهم در حوزه سلامت است لذا باید مشکلات و کمبود‌های این سازمان به صورت جدی پیگیری و رفع شود.

وی با اشاره به اهمیت ساخت پایگاه انتقال خون در ایرانشهر تصریح کرد اختصاص زمین مناسب و پیگیری برای تامین اعتبار احداث این پایگاه از سازمان انتقال خون کشور و اعتبارات استانی باید صورت گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: تامین فضا و ساختمان اداری مورد نیاز و همچنین تامین پزشک برای سازمان انتقال خون استان نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

دکتر خسروی رییس سازمان انتقال خون سیستان و بلوچستان نیز در این نشست خدمات و اقدامات این سازمان، به بیان برخی مشکلات وکمبود‌های مجموعه انتقال خون در سطح استان پرداخت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار