خطیب جمعه آبادان از مسئولین این شهرستان خواست تا برای رفع مشکلات این شهرستان با روحیه ای جهادی فعالیت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نماز جمعه آبادان گفت: :در دولت کنونی فضا برای کار کردن جهادی فراهم است و انتظار می‌رود مسئولان ادارات با روحیه جهادی عمل کنند تا در کنار آن با انجام فعالیت های فرهنگی و مطالبه گری مشکلات آبادان رفع و یا به کمترین میزان خود برسد.

او با بیان اینکه حق شهرهای آبادان و خرمشهر به درستی ادا نشده است افزود: وقتی فردی وارد می‌شود می‌بیند هنوز محرومیت وجود دارد و کارهای زیربنایی و حتی ظاهری مربوط به خیابان‌ها و معابر باقی مانده است.

حجت الاسلام غبیشاوی مسئولیت امام جمعه مخصوصا در شهری همچون آبادان با محرومیت‌های شدید را مسئولیتی سنگین دانست و بیان کرد : اولویت هر امام جمعه ساماندهی معضلات و مشکلات فرهنگی است که قرار است قدم های زیادی در این راه برداشته شود.

او ادامه داد: امروز در سراسر کشور نماز جمعه مجددا برگزار شده است و در طول تاریخ جریان تشیع تقریبا از این نعمت محروم بوده است اما به فضل خدا و مجاهدت‌های حضرت امام (ره) و همچنین شهدای عزیز ما یکی از نعمت‌های انقلاب واقعه نماز جمعه است.

امام جمعه آبادان همچنین با  تبریک هفته وحدت و میلاد امام صادق (ع) گفت : جامعه امروز بشری به تعالیم پیامبر اکرم نیاز جدی دارد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.