امام جمعه آبادان در خطبه نماز جمعه خود در این شهرستان بر خدمت رسانی با هدف جلب رضایت پرودگار تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که برای اولین بار بعد از تعیل شدن در شرایط کرونایی برگزار شد، گفت: کار باید تنها برای خداوند باشد و انسان تقوا داشته باشد، چراکه اگر فردی برای خدا کاری انجام دهد حتی بدون تشکر مردم ، ملول نخواهد شد و اگر از او انتقاد شود ناراحت نمی شود.

او در ادامه با بیان اینکه امروز آخرین خطبه ای است که من در خدمت مردم آبادان هستم، افزود: آبادان جایی نیست که کسی توطعمه ای برای خود بردارد مسئولیت داشتن در شهر آبادان جز با خدمت کردن به مردم سبک نخواهد شد و من نیز تمام تلاش خود را کردم در این سنگر خدمت گزار کوچکی باشم.

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور به انتخاب رئیس جدید رسانه ملی توسط مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و گفت: رسانه در دنیای امروز بسیار مهم است، رسانه ملی باید سبک زندگی اسلامی را برای مردم احیا کند.

اودر سخنانش از ستاد مبارزه با کرونا جنوب غرب خوزستان و کادر درمان که نتیجه تلاششان و همچنین رعایت مردم آبادان خروج آبادان از وضعیت قرمز کرونایی به وضعیت زرد بوده است، تشکر کرد.

قرار بود امروز معارفه امام جمعه جدید آبادان برگزار شود که این مراسم به هفته آینده موکول شد.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.