موسوی گفت: همه باید در عمل پای تولید ملی صبورانه و قاطعانه ایستاده و با حمایت از تولید داخلی به توسعه و رشد اقتصاد کشور کمک کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد امام جمعه اهواز گفت: همه مسوولان نیز باید ضمن کمک به رفع مشکلات فراروی تولید، برای توسعه فعالیت‌ها در این حوزه گره گشا باشند و حدود ۱۲۰تا ۱۳۰ روستای زلزله زده دراین منطقه که از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شده یا دچار خسارت شده اند نیاز به امدادرسانی و کمک دارند.

او با بیان اینکه رسانه‌های دلسوز و گروه‌های جهادی باید ضمن انعکاس کمکها، به انعکاس وضعیت مردم ومشکلات در این مناطق بپردازند و اجازه ندهند درآستانه فصل سرما، این منطقه محروم به فراموشی سپرده شود، مردم نیز مانند همیشه یاریگر این آسیب دیدگان از زلزله باشند، افزود: این اقدام باید با حضور حداکثری مردم ادامه یابد، چون تمام بیماری‌های واگیردار از طریق واکسن کنترل می‌شوند.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه مسئولان حتما تمهیدات لازم دراین زمینه را در نظر گرفته و برای مدیریت آماده باشند و طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی بسیار خوب است و باید به طور کامل در همه زمینه‌های فضای مجازی اجرایی شود، تصریح کرد: همه باید در عمل پای تولید ملی صبورانه و قاطعانه ایستاده و با حمایت از تولید داخلی به توسعه و رشد اقتصاد کشور کمک کنیم.

امام جمعه اهواز سپس با اشاره به طرح ملی مسکن گفت: این طرح به لحاظ کیفی طرح بسیار خوبی است که اگر به درستی اجرا شود جای افتخار دارد و ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن باعث ایجاد اشتغال بسیار خوبی هم می‌شود، ولی بایددقت لازم صورت گیرد و در اجرای سیاستگزاری‌ها و ساختار‌ها به گونه‌ای عمل شود که قشر محروم از مسکن‌های ساخته شده بهره‌مند شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اتفاقات و فتنه‌ای که در لبنان برای بحرانی کردن اوضاع و راه انداختن جنگ داخلی دراین کشور ایجاد شده خطرناک و محکوم است و مردم این کشور و گروه‌های سیاسی باید نسبت به این وضعیت با هوشیاری واکنش نشان دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.