تیم فوتبال فولاد خوزستان عملکرد بسیار خوبی را در بازی‌های خانگی خود به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز در حساس‌ترین مسابقه هفته اول رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در اهواز به مصاف هم می‌روند دیداری که هر کدام از این ۲ تیم با امید به پیروزی به میدان خواهند رفت و به دنبال کسب ۳ امتیاز این مسابقه هستند.

این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که تیم فوتبال فولاد خوزستان در ۲ سال گذشته عملکرد بسیار عجیبی را در بازی‌های خانگی خود به ثبت رسانده است. فولادی‌ها آخرین بار در آذر سال ۹۸ در اهواز مقابل تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و از آن مسابقه تا به امروز در ۲۵ مسابقه خانگی باختی را تجربه نکردند و با ۱۸ برد و ۷ مساوی رکوردی عجیب را به نام خود ثبت کردند.

این رکورد تیم فولاد خوزستان، اما با سرمربی قبلی آن‌ها جواد نکونام ثبت شده است و حالا عبدالله ویسی به دنبال ادامه این روند جالب در اهواز است.

نکته جالب رکورد فولادی‌ها اینجاست که آن‌ها با شکست نخوردن در یک مسابقه دیگر علاوه بر عبور از رکورد ۲۵ بازی بدون شکست استقلالی‌ها به رکورد ۲۶ بازی بی شکست پرسپولیس تهران در بازی های خانگی خواهند رسید.

در صدر جدول شکست ناپذیرترین تیم‌های لیگ برتر در بازی‌های خانگی سپاهان اصفهان با ۲۸ مسابقه قرار دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار